Mysiiii tjej..

Just nu känner jag mig som en mysig tjej.. Skulle bara vilja ligga och mysa.. kolla på film osv..
Är lite sådär småtrött.. har precis kommit hem för ett tag sedan, och har käkat lite..
Jag fick inte i mig mer än en choklad bit och en korv med bröd innan jobbet!
Det var de enda jag hade käkat på hela dagen tills jag kom hem.. gissa om jag var hungrig...
Köpte riskakor av råris, med ostsmak, har ni smakat dem förut?
Dom är skit goda och ett bra nyttigt alternativ..
Kollar på "though love"..Typ dejting program där en kille ska hjälpa tjejer som har svårt med killar, svårt med att hitta något "bra", fast han säger nyttiga saker, och tjejerna där verkar verkligen behöva hans hjälp, så jag skulle nog faktiskt tipsa om det! En tjej där som verkar sjukt skum bara, hon snackar om sin "pussy" hela tiden.. 
Jag har lite ont i skallen faktiskt.. Ska nog försöka "logga ner nu".. haha


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback