Min lilla armbåge..

Jag är övertrött och har tråkigt, ramlade när jag var ute förut oxå, påväg hem till affären, fyfan vad ont det gjorde..
Ramlade och slog mig rätt illa, speciellt i armbågen, det gör så sjuuukt ont..
Bilen som kom bakom mig stannade och så kom en invandrar man fram till mig, böjde sig över mig och frågade "problem?"

Jag antar att han undrade hur jag mådde? Eller så kanske han bara ville flytta mig därifrån så han kunde komma in med sin bil i garaget, han tog i allafall tag mig i armen och hjälpte mig upp, så det var snällt av honom!
Men man ska inte klaaga, bara vara glad att man kom undan lindrigt i allafall!
En killkompis till mig undrade om jag ville följa med ut, ett gäng på krogen, men jag orkade inte ikväll, jag har varit så trött hela dagen, somnade nästan framför filmen vid klockan 20 förut..

Kollar på ett "päron till farsa" som går på trean just nu, dem är så jäkla roliga alltså haha, han pappan i famlijen är ju lagom pinsam ibland alltså.. just nu så är dem i Paris, och pappan har fixat basker till hela famlijen, med deras namn på, som dom ska ha på sig för att dem är i Paris, lagom pinsamt haha!
Haha tänk att gå ut på stan i Paris med en basker på sig som det står Emma på, fan folk skulle ju tro man var helt ute och cycklade, går in i en gucci butik i Paris med en basker med ens namn på.. Det skulle vara något!

Föresten, jag fryser om huvudet när jag är ute... Jag använder typ aldrig mössa, har inte ens en enda mössa!
Så jag var inne på HM s hemsida och hittade en gullig mössa som jag beställde, den var till och med på rea, så det var greaaat! 69kr på rean!

Man kanske skulle ha en sånnhär? Haha..

Bild - Lånad av google.se

Nepp, nu måste jag och syrran ut med hundarna,
hoppas jag inte ramlar... håller tummarna! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback