Ligger i sängen med Taylor Kitsch

Haha, jag DRIVER, tyvärr haha.. jag ligger fortfarande i sängen..
Har snackat lite med en polare om hockeyn i kväll, jag vet faktiskt inte om jag orkar gå..
Skulle gärna vilja se mitt älskade lag spela, men jag har skit ont i skallen i dag.. vet inte varför..
Spänningshuvudvärk, skit irriterande.. ska ta en tablett och dra ner och träna..
SKA BLI GÖTT!
Vad ska ni göra i dag?
Jag ska jobba lite, sen ska jag bara vila tror jag..
I morgon ska vi till värmdö ;)

Jag uppdaterar mer senare, jag ska göra mig iordning nu, för att dra ner och träna lite.. Ska bla linda in min vrist, som jag fortfarande har ont i, men inte fan räcker det med att ligga och dega.. det hjälper inget"

Vakna upp med dig? Jag skulle inte tacka nej..

Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback