Kööörv

Har precis käkat lite mat, korvstroganoff och fullkorns pasta!
Tack mamma, massor med gott..
Föresten, gillar ni fisk? Jag brukar käka mackgrill, det är bra med omega 3, plus att det är gott! Gillar ni det?
Jag känner mig psykiskt trött.. vet inte vad det är riktigt, lite ångest blandat med trötthet.. 
I morgon ska jag till polisen, skit kul.. tar det en annan gång.. Sen ska jag till tandläkaren och efter det ska jag pust ut och gå och träna.. det ser jag åtminstonde fram emot.. 
Har en klump i magen inför i morgon, mår piss inför det.. 

Vad ska man göra i helgen då? 
Jag ska jobba lite, sen ska jag försöka hitta en jacka, som jag har letat efter ett tag, funderar på att dra in till sthlm på lördag och kolla lite, träffa upp en polare som kan få hjälpa mig! För jag hittar fan inget i denna stad, man har sett allt känner jag faktiskt!
Ska nog be någon kompis göra mig sällskap i helgen, jag är ju somsagt helt själv med mina vovvar..
Så jag tänkte ta ut dem på lite långa promenader osv..

Detta snygga armband finns på Chique.se


Bild - Lånad från http://www.chique.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback