Kollar på ankel tatueringar..

Har en ganska mysig slapp dag i dag, har varit och hämtat ut ett paket som kom från HM idag!
Där jag beställde ett par skor, en bolero och mössa och hansduk!
Fryser om huvudet när jag är ute, därför bestämmde jag mig att köpa mig en mössa!
Allt detta köpte jag på rea faktiskt, så det var billigt och bra!

Just nu sitter jag och kollar runt lite på tatueringar, jag kollar lite på ankel tatueringar, jag tycker det är sjukt snyggg och jag funderar på att göra en själv!
Jag har redan två st tatueringar, har Emma på insidan av handleden, och en fjäril på höftbenet, men nu skulle jag vilja göra en till faktiskt, så jag glor runt lite på internet för inspiration!
De här har jag hittar, som jag tycker är sjukt snygga, skulle vilja göra en kedja typ, och ett kors.. det tycker jag är snyggt och sen representerar det oxå vad jag står för och tror på..

What do you think? ♥





Bilder - Lånade av google.se

MickeJ » 2010-01-13 | 11:27:57

ycker den på den sista bilden ser finast ut. Tyckte inte direkt det såg bra ut när motivet hamnat "mitt på foten".

Emma » 2010-01-13 | 12:07:33

Ah, jag tycker oxå det är snyggare om den är lite på sidan.. ska kolla upp en snygg och förmodligen göra den snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback