Jag @ Sängen..

Tjeeena!
Jag är tidig i dag, vaknade för typ 30min sedan, av att lilla Casper stod och krafsade på mammas dörr, tro på mig när jag säger att det låter verkligen!
Jag är sjukt hungrig oxå, hann nästan inte käka någonting i går, ska ner och träna, sen hem och göra mig i ordning och sen ska jag iväg till jobbet!

Vad ska ni göra i dag? Någon som har något tips på vad man kan se på bio här framöver?
Jag funderar på snabba cash men har hört att den ska vara dålig av många vänner, dock så har jag inte läst boken så den kanske bli bättre för mig när jag inte har något att jämföra med!
Annars funderar jag på att se Avatar i 3D, vill även se new moon, vilket syrran oxå vill se så jag funderar på att dra med henne och kolla på den!


Bild - Lånad av google.se

Madous » 2010-01-27 | 11:19:12
URL: http://madous.blogg.se/

Åh! Avatar är min favoritfilm efter att jag såg den. Se den i 3D, helt underbar! :) Twilight New moon är helt okej, men jag tyckte att första Twilight filmen var bättre :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback