Jag behöver en varm kram

Haha, nej men vet ni vad jag behöver?
Jag behöver en såndär tjock jacka, typ goose, everest eller fjällräven..
Behöver ju inte vara något av dem märkerna självklart, men bara en såndär tjock jacka, har massor av jackor så jag ska inte klaga.. Verkligen inte, men jag har inprincip bara hur många rockar som hellst, men ingen såndär sportig vinterjacka, som inte är en rock..
Hade en goose förut, men jag har inte kvar den längre, och så var passformen inge bra längre, den blev så konstig efter ett tag.. Hm.. vad ska jag göra, är skönt ibland att bara krypa in i en stor varm jacka, och dra på sig ett par mjukisar och en tshirt eller en hoodie..

Min mamma köpte en skit snygg på rean förut, shiiit vad jag är avundsjuk på den!
Den är svart och glansig och fin! 
NÅGON som har någon ide?

En sånhär typ, ingen fjortis fjällräven, utan en sådan!


Bild - Lånad av google.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback