Ibland är det så jäkla skönt, att bara stänga av och skita i det!

Sitter och kollar på en film, rätt tråkig dag faktiskt.
Men har bestämmt att jag och Jakob ska dra till Värmdö på fredag hem till Sussie och Marcus, ska bli najs.. ha lite fest/myskväll och stanna över.. Så det är något kul att se fram emot! ♥
I morgon ska jag ner och träna på morgonen/dagen, sen ska jag i väg och jobba..
Har precis tagit ett lååångt bad, var skönt, smörjde in mig.. målade naglarna osv..
Kanske drar in och fikar med en polare i stan i morgon, skulle va kul o träffa Marina gummsan!♥
 
Casper har varit dålig i magen idag, låg en hög med skit i morse när man klev upp, som tur var så klev man inte
i det.. Men det äckliga var att när mamma skulle ta bort en av högarna så var den borta! :O
Tror Milla kanske har käkat upp den, eller Casper själv, lite äckligt !? haha <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback