Haha hittade OLD PICTURES...

Detta inlagg kommer bli lite speciellt for jag ar pa min farbrors frus dator och den ar pa engelska, sa ni far sta ut med det i det har inlagget..
Jag hittade lite gamla bilder pa min farbrors frus dator, pa oss nar vi var sma.
Bilderna ar fran 1999 alltsa 11ar gamla..

Forsta bilden pa mig, haha skratta inte.. Jag var 11 typ haha! 

Andra bilden ar pa Amanda min lillasyster, hon var sjukt liten dar..

Den tredje bilden ar pa, mig i bla brallor haha, min syster pappa med
magvaskan, mamma och sarah.. HAHA

Vi uppe i fyren, jag, amanda och sarah..

Pappa och mamma (pa tiden dem var gifta fortfarande) och Amanda.

Haha familjen pa picknick, jag ar dock inte narvarande pa bilden!

Min storasyster Sarah haha..

Jag och Sarah i vattnet!

Liten Amanda med sin fina blommiga!

Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback