Gör en liten lista, alla gör ju sånna?

1. Hur gammal är du om fem år? 26
2. Vem var den sista du träffade? Min mamma och mina hundar, är ju hemma och slappar idag tills klockan fyra, SKÖNT!
3. Hur lång är du? Runt 176, men vill vara 180! Så jag hoppas jag är eller blir det!
4. Vilken var den senaste film du sett? Bröllopsfotografen, så jäkla bra film.. såg den på bio, kolla in den!
5. Vem ringde du senast? hm.. pappa tror jag?  
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Det vet jag faktiskt inte, raderar mina skickade.
7. Vad är dagens planer? I väg och göra min plikt, göra så bra ifrån mig som möjligt!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ibland är det skönare att bara ringa, så slipper man skriva så mycket, men sms är väldigt smidigt.. då man inte kan prata! 
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Nyss innan hon hoppade in i duschen..
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag? Halv elva, SOVMORGON!  
13. Har du någon gång hittat en katt? hm.. Jag har nog hittat många katter, men vet inte om dom verkligen blev upphittade.. dom kanske var ute katter? I dont know..
14. Vilken är din favoritplats? I hemmet? är det nog soffan eller sängen, det är skönt att lägga sig i när man är trött och sliten..
15. Vilken plats föredrar du minst? Shit, svår fråga? Vet inte faktiskt..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Det får vi se, på toppen förhoppningsvis, dit ska jag!
Sen att jag är nöjd med mig själv och lycklig.. Och även att människor i min omgivning som familj, släkt och vänner är det med! osv.
17. Vad skrämde dig som barn? Fulla och arga människor bland annat.
18. Vem fick dig att skratta senast? Mina hundar
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja kanske, om jag visste vad det var?
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? NAKED!
22. Hur många kuddar har du i sängen? brukar ha 4 st, men nu har jag 2..
23. Hur många landskap har du bott i? två blir det nog..
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Hm... ett X antal ggr..
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? haha, sommaren i gräset? barfota.. men annars SKOR, gärna snygga höga klackar.. Me liikeee..
26. Är du social? Jag är social och utåtriktad..
27. Vilken är din favoritglass? Piggelin eller Magnum tror jag..
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara till viktiga saker bla.. 
29. Tycker du om kinamat? Vet inte riktigt, gillar kyckling, så någon sån mat maby?
30. Tycker du om kaffe? Nej det gör jag IKKE!
31. Vad dricker du till frukost? Det jag dricker varje dag för att komma igång, mina närmsta vet vad det är haha!!
32. Sover du på någon särskild sida? höger blir det nog mest!
33. Kan du spela poker? Nej tyvärr, men skulle vilja lära mig och bli proffs! ;)
34. Tycker du om att mysa? eh ja? Vem gör inte det?
35. Är du en beroendemänniska? Vad fan är det? Vet inte riktigt.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, min morbror! 7e dec!
37. Vill du ha barn? Ja det vill jag.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och en del franska och islänska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Hm... Vet inte..
40. Föredrar du havet eller en pool? Kan inte välja!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Det är väldigt olika, men gillar skor och väskor..
42. Äger du dyra smycken? Hmm nja. vet inte riktigt, beror ju på vad man räknar som dyrt? har väl lite från Snö och sådant, DK osv..
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej, never..
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Skorpa, ska snart äta mat!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Vet faktiskt inte :)
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett ärr på halsen, där jag opererade bort ett nyste av blodkärl, som satt där, litet var det, kanske en halv centimeter, men det var äckligt och såg konstigt ut, dom tog det samtidigt som dom opererade bort mina halsmandlar...
47. Vad har du för ringsignal? Vanliga sony ericsson..
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma har nog på vinden..
49. Flirtar du mycket? Jag har nog en flörtig personlighet..
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Faktiskt med min webcamera!
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, noooo
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, har varken körkort eller bil, men ska ta det, förhoppningsvis snart! 
53. Vilken var den senaste bok du läste? Tror det var om mitt stjärntecken SKYTTEN
54. Läser du dagstidningen? Läser ju typ aftonbladet på nätet osv..
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope..
56. Dansar du i bilen? Haha, inte direkt, kanske mer armarna haha! Men sjunger!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Någon rock station..
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En återkomst tror jag..
59. När var du i kyrkan senast? Jag minns inte faktiskt.. ska börja gå dit oftare♥
60. Vilka personer utmanar du? ALLA!
MickeJ » 2010-01-12 | 18:17:19

Sova naken?!?!...brrrr...fy sjutton fick rysningar av bara tanken. Svinkallt ju!

Och vet du inte vad vinylskivor är?...huhu..gammal jag kände mig nu. Är ju gammla LP skivorna dom svarta stora.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback