Det är tydligen väldigt kallt i mitt rum..

Sussie är här, vi ligger och kollar på X-Effect på MVT.. så jävla löjligt program egentligen, men vi kan inte låta bli att kolla på det endå, så jävla löjligt haha, säkert uppgjort oxå..
Handlar om typ par som träffar sina gamla ex och spenderar en helg ihop, sen ska deras "nya" typ spionera på dem.. sjukt löjligt..

Aja, Sussie tycker det är sjukt kallt i mitt rum, vilket jag håller med om faktiskt.. fryser som fan om fötterna, vi ska springa i väg till affären och handla lite, sen blir det tacos här hemma! Ska bli gott!
Nu ska jag klä på mig sen ska vi dra till affären.. Casper är här och myser oxå!
En bild på min tjej Sussie♥


MickeJ » 2010-01-16 | 21:42:55

Tacos!...tacos!..mums mums!.

Jag visste det!...ni tjejer är alltid nakna när ni är med era tjejvänner :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback