Bröllopsfotografen!

Förlåt att jag inte har uppdaterat på heela dagen, men jag har haft fullt upp!
Gick hemifrån klockan 12.20 ca, och kom hem nu, så kanske ni fattar hehe!

Har varit på bio och sett en skit bra film i kväll, bröllopsfotografen, skit bra, men även sorlig film.. Men jag rekomenderar den verkligen!

"Robin är bröllopsfotografen från hålan i Värmland som får uppdraget att plåta ett överklassbröllop i Djursholm. Han förälskar sig i brudens syster och försöker göra om sig för att passa in i den fina världen. Det går väl så där".

I morgon ska jag ner rätt tidigt och träna, ska träna som faaaan, käkade godis till filmen, pallar inte godis längre... Det är gott ibland, så länge man tränar på och inte låter det påverkas!
Mina ögon kliar förmodligen för att jag och amanda busade på pendeln med att kleta ut varandras smink haha!
Nu ska Emmsa sovaaaaaaa.. Sov gott alla kära!
BÖRJA KOMMENTERA I MIN BLOGG, INTE BARA SNOKA!♥


Bilder - Lånade av google.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback