Ny design, you like?

Har hållt på i flera timmar att fixa med min design, lånat lite mallar som man har gjort om osv..
Men nu har jag hittat en som jag tycker är snygg faktiskt, passar mig rätt bra! Vad tycker ni?

Kom hem från jobbet vid 10 tiden, då var syrran hemma med en kompis till henne som heter Hannes, skit trevlig kille faktiskt! Vi satt och drog skämt om kartonger han och jag, WTF? hur trötta är vi? men det var skoj!
Har fått dåliga vanor med sömnen, är uppe såhär sent varje kväll inprincip, har helt vänt på dygnet.. Jag tränar innan jobbet, jobbar till klockan 9, kommer hem vid 10 tiden, så vill man varva ner lite, sätter sig vid datorn, snackar med lite folk, kollar tv osv.. Och sen så fastnar jag uppe till denna tid varje kväll!
Ska börja vänja mig av med det..

Hände en grej i dag, som gjorde mig jätte upprörd och ledsen, en sak gällande en väldigt viktig person i mitt liv, en familjemedlem, vi ska ta hand om det i morgon, vi ska på ett möte i morgon  vid 12 tiden, ett väldigt viktigt möte som kommer ta kraft och energi från oss alla, så jag ska lägga mig och sova nu!

Vill även skänka en tanke till er läsare, vilka ni nu är att ni är så välkommna att läsa om min vardag!
Hoppas ni stannar kvar och att det bara blir fler och fler!
Sov så gott!

I mina tankar är du fri ♥

Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback