Hemma finally

Har haft en ganska lång dag idag..
Vaknade vid kl 8.00 och sen drog jag och mamma ner o tränade vid typ halv 10 tiden.
Det var grymt skönt förutom att det finns en sjukt jobbig tant på mitt gym som hela tiden stänger av alla fläktar, så fort hon går förbi den stänger hon av? Fryser hon eller?
När vi andra där svettas sönder så springer hon runt och stänger av fläktarna, det är sjukt irriterande, och inte första gången hon gör sådär...

Sen blev det ett möte, kl 11.00, efter det så sprang jag runt på stan lite..
Nu är jag hemma, när jag kom hem så väntade det 2 kissnödiga hundar, så jag var ute med dom i regnet och så fick dom mat..
Nu ligger ena här brevid mig och gosar, och den andra biter på ett gigantiskt ben som mamma köpte till dom! ♥

Kollar på project runway, sjukt bra program, i detta avsnittet så gör dom balklänningar till några tjejer, har även köpt en Se & Hör som jag tänkte läsa, lite skvaller är alltid roligt..

// Puss o Kläm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback