Systemet nästa?

Jag har haft en rätt intensiv dag..
Var nere på stan förut, med min syrra på ett möte och sedan stack vi och tränade!
Sjukt skönt som vanligt att pumpa rumpaaaaaaaaaan ;)

Sen så stack jag i väg och på vägen hem så hjälpte jag en äldre dam till sitt tåg, hon var så full att hon inte kunde stå på benen och hon ramlade inne på pressbyrån och ingen hjälpte henne.
Det är ju sjukt att man inte hjälper någon som är dålig, hon blödde från sin tumme, pga att hennes tum nagel hade spruckit i 2 delar nästan, förmodligen när hon föll..
Jag hjälpte henne på tåget och satt o pratade med henne en stund, hon var så tacksam mot mig, och kallade mig för underbar.. Hon förstod inte att jag var så ung och endå hjälpsam, jag vet inte men jag är lärd på det sättet..
Att man hjälper till..

Aja, nu käkar jag lite popcorn och kollar på film med Syrran, Gustav och hans polare,
ska väl sova rätt snart.. ska upp tidigt i morgon och ringa ett samtal..
Har till och med bett en polare till mig att ringa mig imorgon bitti, bara för att väcka mig.. Så snäll han är!♥
Sen ska jag träna och till systemet och köpa lite inför kvällen..
Vi hörs och ses!
Gott nytt år på er annars!
Puss o kleeeeem..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback