SSK

Jag har glömt att berätta att jag var ju på hockey i söndags, var hemma i Södertälje en sväng och gick på hockey med Jakob och pappa, Shit vilken bra match det var!!!
Eller vad säger du Jakob ;)
Vi slog Rögle med 2-0, Riku höll nollan... Grym kille!

Jag hoppas verkligen att vi håller oss kvar, vi MÅSTE hålla oss kvar.. Men det ska vi bara göra!
För vi är ett lag som aldrig ger upp, aldrig någonsin!
Vi slog även AIK borta i dag oxå, så det var grymt skönt! hade tydligen varit en väldigt spännande match, synd att man inte var på hovet, det hade varit grymt skoj att spöa dom på bortaplan..
Mötte pappa påväg från jobbet och han berättade att vi hade vunnit med 4-3, såååååå SKÖNT!

Jag har precis kommit hem från jobbet, har inte gjort speciellt mycket i dag faktiskt.
Men ibland är det skönt att bara chilla och tare lungt! 
Har även snackat lite om helgen, man börjar redan snacka om den innan man ens är inne på halva veckan haha? Men i allafall, så kommer jag jobba hela helgen, men sen blir det nog film kväll med Mikael, har även snackat med Jakob och några till att vi tänkte dra ihop en film kväll i helgen, vore najs!
Ska ju deffa nu i 2 månader, så det blir inge sprit eller skit för mig, bara träning träning träning! Bla;)
 
En fråga till er läsare: Om ni fick ha en dag hela veckan, vilken skulle det vara då?

MINA KILLAR♥

Bild - Lånad av google.se
Anonym » 2010-03-23 | 22:35:14

Det var verkligen nice, så jag säger Oh yeaah!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback