Förlåt för min dååliga uppdatering!

Hallå hallå!
Hur mår alla? Jag är fruuusen som jag vet inte vad.. Alltså jag är såå kall, funderar på att hoppa ner i ett skönt varmt bad med massor av skummmmmmmmm... Fan vad skönt det vore!
Var på stan en sväng i dag, inhandlade några saker.. Träffade pappa oxå en sväng, han skjutsade mig till jobbet så jag hann dit i tid!

Jag är skiit trött, blir en tidig kväll för mig..
Kollar på en skit bra film på 3an, "Sova med fienden" heter den..

" Amerikansk thriller från 1991. Laura och Martin har varit gifta i fyra år. På ytan verkar de vara det mest perfekta, lyckligaste och framgångsrika paret. Verkligheten är dock en annan. Martin är en mycket brutal perfektionist, och slår Laura, som lever i ständig skräck och väntar på en chans att fly. Så småningom lyckas hon äntligen iscensätta sin egen död och flyr till en ny stad där hon antar en ny identitet. Men när Martin får reda på att hans fru lever drar han sig inte för något för att hitta henne."

Såå sjukt bra film alltså, andra eller tredje gången jag ser den.. Tycker den är så grymt bra..
Julia Roberts spelar huvudrollen, och hon är ju en otrolig skådis, vacker och grymt duktig!
Nu ska jag försöka värma upp mig, och kolla klart på filmen!
Puss o kram på er alllaaaaaaaaaaaaaaa...♥


Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback