En till lista!

Tycker ni detta är roligt? hehe

Är du..

Arrogant: Kan nog alla vara ibland

Osäker: Sällan

Trött: Just nu ganska

Intressant: Japp

Smart: Ja det har jag fått höra!

Barnslig: Japp, "klassens clown"!

Liten: Nej, lång!

Lätt: Mitt i mellan

Skoltrött: Nej

Rolig: Klart, eller det hoppas jag ni tycker ;)

Pratglad: Mycket

Frågvis: Alltid

Organiserad: Japp, på det mesta, gillar struktur i min vardag.

Hälsosam: Tränar

Blyg: Sällan 

Lätt uttråkad: Japp

Vegetarian: Nej

Besatt: Nej

Pålitlig: Ja

Filosofisk: Jo men det är jag nog rätt ofta ;)

 

 

Har du..

För många vänner: Nej, det tycker jag inte att man kan ha!

Förföljelsemani: Nej? :S

Tvångstankar: Det har jag haft

Färgat håret: Japp

Brutit några ben: Nej, tack för det..

Några piercings: Öronen, naveln och näsan..

Egen dator: Japp

Gjort bort dig rejält: Ja, det har väl alla? haha

Bra självförtroende: Ja

Komplex: Nja

Kysst någon: Ja

Haft sex: Ja

Tagit nakenbilder: Ja

Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej

Varit kär: Ja, jag tror det..

Blivit kär i någon på nätet: Nej, det tror jag inte..

Dumpat någon: Japp

Stulit någonting: Ja, kanske nån godis på Ica när man var liten..

Gjort något olagligt: Nej, inte vad jag minns..

 

 

Vem..

Saknar du: Min farfar

Vill du döda: hmm?

Rörde dig sist: Mina vovvar

Slog du sist: Haha, en kompis.. (på skoj)

Kramade du senast: Mamma

Kysste du senast: Hemlis

Skrev du till sist: En kompis

Vill du vara som: Mig själv

Sårade dig sist: Vet inte faktiskt

Gjorde dig riktigt glad senast: Mig själv

Fick du sms från senast: Susanna

Ringde dig senast: Mikael

Ska du gifta dig med: Time will tell

Får dig att skratta: Många!

MickeJ » 2010-01-13 | 11:29:56

wuhu!; jag kom med på en lista..hihi.

Go GO Hoppas du har en bra dag idag Emma vännen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback