Trampar i snön

Livet för mig just nu är helt knäppt...
Känns som man mest bara "lever", ´tränar, jobbar, sover, äter..
Känns som man inte gör mycket annat än det.. kommer hem vid tio på kvällarna, loggar in på msn och snackar med lite folk.. kollar lite tv sen sover.. har kännt mig lite deppig på senaste, därför jag är så dålig på att uppdatera och har liksom ingen inspiration för att skriva heller..
I bland känns det som att man bara trampar i snö och kommer ingenstans..
Ska försöka peppa upp mig, tränar ju o så 3/4 dar i veckan, det håller mig i fokus..
Fick mitt paket på posten nu idag oxå, fick sms om det i morse..
så jag ska försöka hämta det i morgon, så jag kan fixa min dator någon gång, så jag slipper sno mammas eller syrrans helatiden..

Nu får ni inte mykt mer av mig ikväll... sry.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback