Moi @ Soffan

Sköönt att bara göra ingenting, i bland är det såå skönt att bara sova ut skit länge..
Fast de jobbiga är att man blir typ bara tröttare och tröttare ju mer man sover, det är det jag tycker är jobbigt, haha.. att man kan ligga till klockan 14 på dagen, och tror man ska bli piggare, när man bara blir segare..

Jag ska snart hoppa ner i ett skönt bad, med massor av bubblor, fan vad skönt det ska bli..
Jag är så kall, jag ska bada (göra allt man gör i badet) och sen torka håret o sminka mig, sen dra i väg till jobbet, ska ta en promenad dit, kan bli skönt! Det är inte lika kallt ute i dag, såg till och med solen tidigare i morse!

Kollar på Oprah, helt sjukt en flicka som har varit borta i 18år, hon blev kidnappad som barn och har blivit hittad för ett tag sen, det har oxå gått om på tv..
Hon blev kidnappad av en man och en kvinna, medans hennes styvpappa såg hela kidnappningen och ringde till polisen direkt efteråt.. och hon hittades 18 år senare, och har tydligen fött 2 barn av mannen som kidnappade henne, fan alltså vilken sjuk människa han och hans fru är?.. Herregud..
Jag hoppas bara att man kan rädda hennes själ, så att hon kan leva ett någorlunda normalt fortsatt liv och att hennes ångest kan sagta men säkert försvinna.. Men något sånthär sätter ärr för livet, vilket de där sjuka jävlarna inte förstår.. Även om dem hade förstått så hade dem inte brytt sig, jag kallar inte dem människor, dom har inte rätt att bli kallad för det, det är monster. 

Usch, nu blir jag upprörd.. Jag tänker på föräldrarna som bara blir av med sina barn och har ingen aning om vart dem finns, dem letar och letar och flera år springer förbi och dem lever fortfarande med smärtan av att inte veta vart deras barn är, tror aldrig att man kan förstå hur det känns att ha en tom stol vid matbordet, och att alltid hoppas på att det ska ringa på telefonen eller dörren där dem ska få veta att barnet i fråga har hittas vid liv..
Det måste vara fruktansvärt att inte veta..
Skänk dem en tanke.


Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback