Hockey

Har haft en rätt skön dag! Hur har ni haft det?
Förlåt att jag har varit så dålig på att uppdatera idag, men har inte varit hemma så mycket..
Var nere och tränade på dagen, hade lite ont i knäet men det är bättre nu!
Sen var jag uppe på jobbet och fixade en grej, sen promenerade hem och träffade på lite småbarn som började snacka med mig, men jag orkade inte lyssna så jag gick vidare, dom hade snöbollar, så jag tänkte att det inte var värt att prata, för om dom hade kastat på mig så hade jag garanterat sprungit efter och mulat dem! haha

Somsagt sen hockey på kvällen, klockan sju emot Brynäs, rätt okej men irriterande match, pga vissa fel bedömmingar och slarv, sen så var det en brynäs brud som satt framför oss som var sjukt irriterande, men när SSK kvitterade så blev dem sååå sura haha! Men det slutade med förlängning och sen oavgjort, så det var ju bättre än ingenting.. Föresten, deras målvakt ser ut som en krabba, BOKSTAVLIGEN!
I morgon ska jag upp rätt tidigt med pappa och amanda på ett möte, som är otroligt viktigt.. Så jag ska inte lägga mig försent..
Sen så ska vi dra ner och gymma och sen vidare in till söder och gå på bio med en kompis, vi ska se "Its complicated", tror den kan vara riktigt roligt.. Vi ska möta upp micke vid klockan halv fem typ, sen hämta ut biljetterna och sen börjar bion vid klockan sex tror jag..
Bjuder på en bild på mig.. Sov så gott alla! Puss o kraaaam ♥

sussi » 2010-02-06 | 00:13:11

jättefin bild på dig gumman!!! :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback