Måndag hela veckan?

Haha vet ni vad?
Jag fick precis för mig att det var måndag idag... Hur kommer det sig? Suck vad trött man måste vara..
Jag kom ganska nyss hem från jobbet, pappa hämtade upp mig och så drog vi ut till ica maxi stormarknad där jag hämtade ut mitt paket med min ställning till datorn.. och det verkar fungera än sålänge..

Den har inte hackat upp sig ännu, eller blivit överhettad.. Så jag hoppas att det kommer fungera nu, verkligen.. hoppas att detta är lösningen till dator problemen..

apropå problem, så måste denna bruden ha allvarliga problem??
Antingen så bara larvar hon sig, eller så är hon såhär seriöst.. Hon heter Amanda och driver en blogg som heter http://amandavardet.blogg.se , ni kan räkna hur många gånger hon säger "mmhm" i detta videoinlägget, och hur många gånger hon fnittrar och pillar sig i håret..

Här har vi hon, den omtalade! Henne själv..



Och här har vi en parodi av henne, så jävla bra han är! garvar sönder...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback