<3

Hej på er alla!
Hur mår ni idag? ser ni att solen skiner?
Jag var ute nyss med hundarna och shit vad skönt det var ute.. Perfekt med kyla, inte för varmt inte för kallt medans solen låg på och faktiskt värmde en.. helt underbart.
Det är sånnahär dagar som man blir varm innombords och känner att man får mer energi än vad man hade igår..
Jag vaknade grymt sent, för jag sov dåligt i natt. Sen tog jag ut hundarna på en prommis och träffade på en tant på vägen som verkligen bara SKULLE gå samma väg som mig, och hon hade 2 hundar med sig, en stor och en liten och våra hundar började liksom hoppa emot varandra och ville hälsa, vilket betydde att dom inte koncentrerade sig på att "göra sina behov"..
Jag ska snart ta ett bad men just nu kollar jag på "våra värsta år", haha så jäkla muppig serie, kollar just nu på han killen i familjen som jobbar på "oskulds linjen", där tjejer och killar ska ringa in som vill vänta med sex, men som har skit jobbigt med det och som behöver talas ur sina lustar haha..
Så jäkla roligt, för han sitter med värsta boken oxå och verkligen läser för henne om äckliga saker, så hon i telefonen ska bli mindre "kåt" haha.. sick

På söndag är det ju alla hjärtans dag, och min farmors födelsedag.. Jag ska ner och köpa henne en fin present i morgon på stan, medans jag är nere där och tränar.. Jag vet inte riktigt vad jag ska köpa henne ännu, men det lär vi märka! Kanske något fint porslin eller något? hmm... i dont know.
I dag ska jag i allafall jobba, sen är jag ledig på fredag och lördag, så det ska bli skönt, blir hämtad av pappa efter jobbet idag oxå, så det är skönt.. Vi ska i väg och hämta mitt paket på posten, så jag kan få iordning på min dator som blir överhettad hela tiden... DEN E SÅ HET! ;) haha..



Skit bra låt från Mario Vazquez, Madde som har varit så snäll att lära mig hur
man lägger ut videos på bloggen, så nu kommer det bli massor! ♥
Madeleine » 2010-02-11 | 13:01:48
URL: http://madous.blogg.se/

Hihi, you're welcome darlin' :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback