Tidig morgon.. Zzzz..

Vaknade sjukt tidigt i dag av att min mamma går runt i lägenheten och skriker på min syster  "Vart e din nyckel?", jag vaknar och blir irriterad av allt skrik..
Och det slutade inte där heller, min syster hittar inte sin nyckel så det blir kaos, för våran lägenhet ska typ kollas upp i dag, för våra handfat läcker, så dom ska in och snoka här..
I allafall, så kommer mamma in till mig, och hon pratar inte tyst direkt heller, utan hon kommer in och skriker på mig och frågar vart min systers nyckel är?
Jag menar, jag har koll på min nyckel och mina saker, Amanda får ha koll på sina.
Men jag måste erkänna att vi brukar skylla på varandra, rätt ofta, för vi brukar låna varandras grejer.
Det slutar i allafall med att jag går upp och letar, och hittar 2 nycklar, ena hänger vi upp i dörren, så dom kommer in! Hoppas dom inte snor någonting i allafall... dåå jävlar! haha

Men det är ju rätt skönt att kunna gå på toan utan att bli blöt om fötterna..
I allafall, nu kl 09.00 ska jag i väg och träna, vilket jag gör ca 4 ggr i veckan, ska bli skönt att pumpa rumpa!

   

Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback