Somnade när det var mörkt, vaknade när det var mörkt..

Hallå världen!
Jag vaknade för drygt en timma sedan, helt sjukt..
Vaknade av att min lillasyster kom in i mitt rum och typ skrek "har hundarna varit ute?"
Jag blev helt chokad när hon sa att klockan var halv tre...
Hundarna har heller inte sagt ett ljud om att dom behöver gå ut, dom var väl lika trötta som oss?
Så hon sprang ut med dom så fort som hon hade varit inne hos mig..
Har lite dåligt samvete, så jag tänkte ta med dem ut på en lååång promenad, så dom får mycket frisk luft och springa av sig lite grann!
Ska fixa mig lite grann, klä på mig och sådär, sen ska jag pallra mig ut..
Ska dra med min syster oxå, jag vet inte vad det är för fel, men hela denna helgen så har jag varit så sjukt trött, har inte orkat gjort någonting alls... Bara typ kollat på film och legat i soffan..
I morgon ska jag träna, sen ska jag på hockey! Yeeey! Den bästa sporten ever, hockey för mig är någon alldeles speciellt och det ruset jag får av en bra hockey match är helt otroligt..  ♥
Håller oftast i sig i flera timmar efteråt!
Nepp, nu måste jag dra!
Bidrar med en gullig bild på mig och syrran ♥

By the way, min syster (på bilden) är 16 år gammal, och SINGEL!
Nu kommer hon döda mig.. ♥

¨

Här är hon oxå (bilden nedan)....
Så alla killar där ute om ni gillar vad ni ser, vilket ni LÄR göra, så hör av er ;)

Sofie » 2009-11-24 | 22:45:10

saknar er! / pias dotter sofie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback