Ligger i sängen med 2 smutsiga hundar

Vaknade nyss, av att det ringde, jag svarade personen i luren, men sen så sa jag bara vänta lite..
Så råkade jag somna, fan vad elakt :P
Det är som att man somnar från någon när man har sex, känns typ lika elakt.
Men jag sa förlåt sen, så nu hoppas jag det är lungt (N)? :)

Jag ska försöka komma upp snart och ta mig någonting att äta, men en grabb är här ifrån våran hyresvärd som ska fixa lite saker i våran lägenhet.
Det får dom ju bara lov o göra, vi betalar endå nästan 8.0000kr i månaden för lägenheten, då borde man väl ha lite service eller? Tycker jag i allafall, att saker ska vara i bra skick när man har sånn hög hyra.
Ska ner snart och träna, och kanske springa in på min praktik på Röda korset och hjälpa dom lite där, det är alltid kul att kunna hjälpa männniskor, det är så värt det.. ♥

Red Cross = En humanitär organisation vars främsta uppgift är att lindra och förhindra mänskligt lidande.


Bild - Lånad av google.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback