Kollar på en sjuk film..

Jag kom hem för ett tag sen, har varit och tränat och uträttat lite ärenden på stan..
Jag och syrran käkade lite på donken innan vi gick och tränade, och det skulle vi inte ha gjort.. Men vi var tvungna, jag hade inte käkat något på hela dagen och syrran var oxå sjukt hungrig!
Blev trögt som fan att träna sen när man hade ätit.. haha, men det gick sjukt bra endå fick jag se sen på datorn när jag var klar med mitt pass, så jag är stolt!

Nu har jag och syster hyrt 2 filmer, den ena har vi redan kollat på, den var sjukt bra..
En skräckfilm (P2) hette den, den var obehaglig som fan, men riktigt läskig..
Den andra kollar vi på nu, därför jag bloggar.. ni kan ju gissa hur bra den var då?
Den heter i allafall (filth and wisdom) och är gjord av självaste MADONNA!




Sjukt kissnödig oxå? palla..
Nu ska jag bada..
See you ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback