Hur bajsar din hund?

Jag har 2 hundar, en liten kille chihuahua och en blandras tik, båda gudomliga..
Men hur bajsar era hundar?

Jag menar, när man är ute med hundarna så träffar man ju massor med hundar och deras ägare, och oftast ska man även bli tvingad att stå där och babbla fast man inte vill.. En del människor förstår inte blickar och avslut på meningar..
Men i allafall, det jag skulle komma till är att min lilla chihuahua bajsar ganska roligt, jag menar, vi människor har våra egna stilar som vi spelar ut på olika sätt.. Borde inte våra djur oxå göra det då?
Men i allafall, Casper bajsar i bland stående mot ett träd...
Vår andra hund, Milla, är en pryd tjej, hon vill helst krypa upp i skogen och gömma sig när hon gör sina behov..



Bild lånad av - google.se
MickeJ » 2010-01-12 | 17:58:49

Cesar brukar bete sig lite myssko, han brukar huka sig lite men han har svårt med balansen. Och han brukar tappa balansen när han kissar, han verkar typ "sikta för högt" så han snubblar över till andra sidan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback