Godkväll Sverige!

PUST!
Har precis kommit hem, har varit runt i säkert 3-4 timmar med min storasyster och hjälpt henne att handla.
Hon blev sjuk i natt, mådde jätte dåligt och var tvungen att åka till akuten med ambulans, hon fick svårt att andas och kramp i benen.. Det visade sig att hon hade någon virusinfektion, dom trodde i allafall inte att det var svininfluensan som tur var..
Ändå så var hon tvungen att springa runt i affärer och handla viktiga saker, därför åkte jag med henne, för att hjälpa henne att bära och smakråd.
Nu har jag precis käkat, slängde in en färdigrätt i mikron, en nyttig sådan. 

Nu har jag ingen med inspiration att skriva, ska leka lite med Roxy och Alvin, min systers två hundar.
En blandras och en rotweiler tik, såå sjukt fina.... ♥
Träffade även Malin på Ica Maxi, hon jobbar där i kassan, har inte sett henne på evigheter så det var kul att se henne igen!

Nu ska vi tydligen se på Simpson, mina systrar älskar programmet, det gör verkligen inte jag!
Men men får ju ställa upp, om det är någonting jag gillar med programmet så är det deras minsta Maggie, hon e sjukt söt med sin napp i munnen, dock säger hon aldrig någonting, hon lär ha fullt upp att lyssna på sin pappa haha, han är sjukt jobbig.. Ungen lär ju få men för livet.


Bild - Lånad av google.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback