Fin morgon med knäckebröd

Jag har precis käkat frukost, blev massor med knäckebröd, faktiskt riktigt gott!
Jag var inne på kissies blogg, och fick se hennes "nya läppar", alltså jag säger bara OMG...
Jag själv har ju naturligt stora läppar, vilket jag är väldigt tacksam för..
Men hon har alltså sprutat i hur mycket botox som helst i hennes läppar, som var "små" innan..
Jag tyckte dom var stora förut och jag tänker inte sitta och snacka skit om någon som jag inte känner, men nu blir jag faktiskt lite orolig när jag ser detta..
Det har liksom blivit "klumpar" i läpparna för hur pass mycket botox som hon har sprutat in och det ser verkligen inte bra ut, jag tycker det är ganska tråkigt att se faktiskt.. Speciellt när hon själv snackar så mycket om "avundsjuka" och sådannt.. Och "osäkerhet" jag tycker hon pratar massa strunt, för hon själv redigerar alla bilder på sig själv och sprutar in botox i läpparna, vilket tyder på att hon själv är osäker..

Jag har tänkt på det här med utseende och smink, jag tycker själv det är kul att hålla på med smink och sådant.. Jag tycker det är kul att sminka mig, vilket har att göra med att jag är lagd åt det praktiska hållet, och även konstnärliga hållet.. När jag går ut på krogen eller på fest, så tycker jag det är kul att sminka upp mig mycket, för det är roligt att mixa med olika smink o stilar..
Här kommer en bild från när jag hade sminkat klart mig, en gång när jag skulle ut på krogen..
Dont mind my shirt..




Här har jag en länk på Kissies nya läppar.. Vad tycker ni själva om dem?
Klicka på länken nedan..
Kissies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback