Filmkväll

Hejsan! hoppas allt är bra med er..
Jag sitter just nu och glor en film med syrran, som jag redan har sett faktiskt..
"Barnhemmet" heter den, faktiskt jäkligt bra, spansk skräck film..
Vaknade ganska sent i dag, var sjukt trött i morse..
Sen drog jag ner på stan, för att kolla runt lite efter någonting att ha på mig på min födelsedag som är snart, faktiskt den 7e december, ska ha polare över och fira den 5e december, vilket är nästa lördag! <3

Vad gör alla i kväll?
Jag har inte druckit på ca 3 månader, har haft en period då jag bara vill träna och inte dricka någon sprit eller festa, jag är en sånn person att jag tycker det är sjukt tråkigt att gå på fest eller krogen utan att dricka..
Visst man kan ha roligt utan alkohol oxå, men det är inte min grej att va på fest utan att dricka alls..
Tycker det är en social grej, och sen är det gott i bland oxå!
Men men, har även lekt frisör i dag oxå, har hjälpt min mamma att färga hennes utväxt, hon köper alltid 2 paket från HM:s egna hårfärg, vilket är (billigt och bra) faktiskt, sen så färgar jag hennes utväxt och resten av håret med det.. Brukar bli väldigt bra, vi har prövat en del hårfärger förut, men hon har inte tyckt att någon har varit lika bra som HM:s egna..
Min mamma är mörkblond, men jag färgar hennes hår blondare, för hon trivs med det.
Nu ska jag va social!
Puss o KRAM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback