Vaknade av solljus!

Shit vad glad jag blev när jag vaknade jätte tidigt i morse, jag brydde mig inte om att klockan var typ 8.00 för SOLEN sken in i mitt fönster! Himlen var helt blå och det såg så underbart ut..

Jag hade nästan lust att springa ut bara för att få "känna" solen, vilket man sällan får så här års..
Det är ju tydligen bevisat att vi verkligen behöver solljuset för att kunna må bra..
Så man får hoppas att det visar sig snart igen, för nu när jag kollar ut så ser det otroligt kallt och vitt ut..
NU ska jag hoppa upp och öppna dörren till lill vovven och käka frukost!
Sen ska jag ner på stan och möta upp min mamma och sen åka vidare till sjukhuset, jag ska träffa min morfar som har opererats, för att se hur man mår och sådär.. ♥

Hittade en otroligt fin bild, på när solljuset visar sig en kall vinterdag!
Bilden - Lånad av google.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback