Sry för dålig uppdatering..

Har haft lite fullt upp!
Har precis kommit hem, varit ute med vovvarna och nu käkar jag popcorn!
Har fortfarande inte köpt några julklappar alls.. Suck, ska försöka komma ut i morgon och handla lite.
Men tydligen ska jag till tandläkaren i morgon klockan tio oxå, men jag kommer nog avboka den till i januari i stället, för det blir sjukt stressigt med allting annars..
Var och tränade i dag oxå, och i går, ska dit i morgon oxå.
Sen stänger dem ett tag över julen..

Juste köpte även ett par tränings handskar i dag oxå, för jag får jobbiga förhårdnader på händerna när jag tränar, så var inne på stadium en snabbis och köpte ett par i dag, inte alls dyra heller! 

I love working out!♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback