Pusss!

Har varit ner på stan en snabbis, tränade inte, för jag hann inte..
Jag tänkte dra ner och träna i morgon och på lördag..
Har varit nere på systemet och handlat inför lördag, då jag ska ha min födelsedagsfest!
Fyller somsagt 21år den 7e december!
Köpte även lite muggar och sådär, så man slipper diska efteråt!
Jag blir alltid lika ledsen och irriterad när jag är på systemet, för man går alltid förbi någon gubbe som luktar sprit, man skulle känna spritlukten även fast man satt längst bak i bussen och han kom på.. De kommer med en eller två spritflaskor, och jag blir lika ledsen och upprörd varje gång.. Känns som att systemet bidrar till deras alkoholism, men samtidigt kan man inte neka någon att handla..

Syrran och hennes kille kunde inte komma, för då måste dom ha med sig alla hundar, och det funkar inte.. För hundarna blir så rädda då, och nervösa av alla människor och musik..
Så syrran och hennes kille kommer på söndag och fixar mat och firar mig!♥
Det kan va skönt när man är bakis;)

Många har frågat mig vad jag önskar mig.. och det är såå svårt här man inte har något "klart" framför sig vad man behöver, men till en tjejkompis så sa jag en hårtork, vilket jag behöver! Gärna en rosa, vilket hon skulle kolla efter, snuttan!♥
Har precis slängt i mig lite mat.. Var gott för jag var hungrig..
Nu ska jag vila en stund och sen ska jag i väg igen!

Ser inte den god ut!?

Bild - Lånad av google.se
susanna » 2009-12-03 | 15:27:16

hahah!! självklart!! allt för dig gumz!! :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback