Julafton

Fast nu är faktiskt julafton slut, för klockan är halv ett..
Men det har varit en trevlig kväll!
Jag har fått en GUESS väska från min farbror och hans fru!
Gissa om jag blev glad!!!!!!! ♥

Vi har ätit en god middag och öppnat en drös med julklappar, tack för allt fint!
Lite kul för på våra julmiddagar så brukar vi vara alla möjliga nationaliteter, i kväll var vi både från Marocko(där min farbrors fru kommer i från), svenskar, norskar(pappas sambos dotters pojkvän och hans familj) och islänningar(pappas sambo och hennes släkt).
Haha massor av olika språk, men jag höll mig till engelska för Rajaas skull, min farbrors fru kan inte prata svenska, hon förstår bara ytterst lite.. Hon är en underbar människa.
Dom har varit tillsammans i 12 år nu, och i kväll så hade vi inte träffats på 3 år, men det var som att vi aldrig hade skiljts åt överhuvudtaget..
Det roliga är, att jag träffade henne när jag var ca 10år första gången, och då pratade vi en blandning av svenska, engelska och franska.. Hon kunde då ingen engelska heller, men vi klickade så otroligt bra att vi förstod varandra endå, jag kunde endel franska och hon förstod lite engelska och svenska, så vi hade en egen blandning...
Jag har tillbringat mycket tid med henne själv, jag har varit nere hos dom i Afrika där dom har haft hus, där har jag varit en hel månad, och eftersom att min farbror jobbar mycket så har vi spenderat mycket tid tillsammans och haft otroligt roligt!
Jag har även varit hos dem i Montreal där dom har en lägenhet, och där hon bor just nu, medans min farbror pendlar och bor i Syd Afrika..
Synd bara att man inte träffar den oftare, därför ska jag ta vara på tiden som dem är här!
Den stannar till efter nyår tyckte jag att min farbror sa.. I love them!

Här kommer en bild på min farbrors vackra fru och fina syster Amanda..


Här är väskan jag fick!!! Gaaah älskar den!! Tack tack tack..♥
Den är köpt i montreal från Guess nya kollektion ;)

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback