Hörröni tjejor?

Vad tycker ni är bäst?
Sånadär avsminknings cremer eller avsminknings servetter?

När jag effektivt vill ta bort smink och rengöra ansiktet så brukar jag använda mig av clerasil, jag tycker det märket är jätte bra och rengör toppen.. Känns jätte skönt efteråt och huden brukar bli jätte len..
Men det finns ju även andra cremer, som lätt tar bort smink, och man brukar blanda dem med vatten och rengöra ansiktet med!
Men sen finns det ju avsminknings servetter, vad tycker ni om dem?
Jag tycker själv inte att dem funkar så jätte bra, för det första så är dom jätte dyra, kostar runt 45kr för ett paket, Jag och syrran måste minst använda 3 st varje gång, för man får inte bort sminket.. (och vi använder inte mycket smink till vardags)..
Så vad är mest prisvärt och bäst?
Jag tycker själv att jag får ont i ögonen när jag använder en del avsminknings preparat... Brukar liksom bli väldigt blöt i ögonen, typ lite "tårögd".. svider lite..

Sååå..

Make up remover "krämer VS Make up remover "servetter" ?

Bilder - Lånade av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback