Hemma nyss!

Dagen började ganska jobbigt, missade min kurs i dag, hade totalt glömt den, fick påminnelse på mobilen, och då var klockan kvart över ett och jag skulle vara där klockan ett, så det sög ju totalt..
Ringde och sa att jag inte skulle hinna komma, för jag skulle ju upp till sjukhuset och hälsa på morfar som har opererats..

Var uppe hos morfar nisse klockan halv två, så bjöd mormor på lunch, det var gott som fasen, för jag hann inte käka frukost.. Tack mormor! ♥
Sen köpte jag en tiding och lite godis och bjöd morfar med, han blev glad!
Lämnade skvaller tidningen hos honom, så han kunde läsa om lite svaller!
Jag har ont i huvuvet, ska snart krypa ner i sängen..
Det är ju sjuuukt kallt ute??

Nepp, nu blev det tomt i skallen!
Vi hörs snart..
Puss o kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback