Ge aldrig upp för något du inte behöver..

Usch mår inge bra ikväll, ska försöka förklara varför, hur kan jag förklara någonting som jag själv inte vet?
Hur svarar man på en fråga utan svar?
Tillägnar detta inlägg åt en speciell person i mitt liv..

Du har kommit en sån lång väg, hur kan du då bara ge upp och låta andra bete sig hur som helst mot dig?
Varför tror du inte att du har ett annat värde? Än att bara bli slagen, förnedrad och trampad på?
Hur kan du tro att du inte är värd mer än så?
Jag vet att ibland är ångesten fruktansvärd, att man bara vill rymma ifrån allting, det har jag varit med om ett X antal gånger, det är sjukt hur den kan tära på en så fruktansvärt mycket, men det är i dem stunderna som du måste komma ihåg ditt värde som människa, alla dina mål och drömmar..
Som DU KAN uppnå, bara av dina egna krafter och din intelligens.

Det finns inga stjärnor som är för fina, du är värd det bästa.. Älskar dig så mycket..
Snälla, det finns alltid flera utvägar, det finns alltid hopp på jorden, ge aldrig upp det du har för något du inte behöver..♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback