Galet!

Hej alla glada människor..
Jag är sjukt trött i dag, och SJUKT BAKIS...
Shit vilken rolig kväll i går, med dricka och trevligt sällskap..
Vi var runt 20 personer, det droppade in människor hela tiden.
Sen så drog vissa efter ett tag, vilket jag tycker var jävligt dåligt, för jag kunde somsagt inte gå ut på krogen, för syrran är ju under arton och en av hennes kompisar var här oxå..
Ofta jag lämnar henne här och drar när jag har lovat att hon ska få vara med? Im not like that..
Jag tycker bara att om man är en bra kompis så stannar man här, även om det är 2 eller 20 pers...

Det blir vad man gör det till...
Fick bland annat en hårtork!! Av älskling Sussie, fan vad gullig du var i går, tack för all hjälp! ♥
Sen fick jag lite blommor och ett presentkort.. Tack så mycket!
Jag hade en bra kväll, men blev sjukt full och vaknade sen på natten och gick upp på toan.. och ja, då kom allting.. Tog även ett bad mitt i natten, och påbörjade ett par mackor, för jag han aldrig käka middag innan min fest..

Grannarna brevid mig, som är i min ålder hade oxå fest, för hon fyllde oxå år i förrigår och jag fyller i morgon måndag 7/12, Så dom var inne här och hälsade på och vi var inne där och festade lite!
Det var skit skoj, för vi har inte festat ihop förut.. :)

Snart om en stund så kommer min storasyster och hennes kille och hälsar på, dom tar med sig lite mat och så ska vi fika och mysa lite.. Det kan vara skönt såhär en söndag när jag är sjukt bakis..
Nästa helg är det kryssning!!!
Här är en bild på mig och Helena från i går!♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback