Gaah!

Jag måste faktiskt försöka köpa mig en ny mobil, för jag tror det är något skumt med min mobil!!
En del sms som jag skickar verkar inte komma fram, och även så verkar det som jag inte får alla sms som skickas till mig, jag blir galen på detta!

Nu när det är jul och allt så har jag önskat mig pengar, så jag ska försöka köpa mig en ny mobil faktiskt om jag får pengar till det, funderar på en LG KU990i, den är inte så jätte dyr, men den verkar endå ha jätte bra funktioner och sådannt, både mp3, 5 megpix kamera bla..
Har aldrig haft en LG, vi brukar bara ha sonyericsson i våran släkt, för min farbror är en typ av "chef" där så det har alltid blivit så, och även så att jag gillar deras mobiler! ♥
En kompis till mig har en likadann LG och den är skit snygg, hon har den i vitt..

Såhär ser den ut!

Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback