Fyller 21 år idag!

Hej hopp, jag var sjukt hungrig nyss, men nu har jag käkat lite..
Ska käka lite mer tror jag! :P
Jag har varit nere och tränat.. Sjukt skönt, brände 800kalorier..
Var så sjukt skönt att pumpa efter helgen..

Somsagt så FYLLER JAG 21 ÅR IDAG!! :D

Gratta mig här på bloggen tycker jag ;)
Farmor ringde mig och sjöng i telefonen, så himla sööt ♥
Jag älskar henne så otroligt mycket, hon är min andra mamma.. hon har alltid funnits för mig, vad som än har hännt så har hon alltid stått stadigt vid min sida.. Tack för det!
Mamma kommer hem om en stund, då ska vi ha lite födelsedags fika!
Bad henne om att köpa bär och glass, är inte så mycket för massa tårta!
Jag var även in en sväng på Åhlens, och handlat lite smink! Jag fick ju ett presentkort därifrån i present! Tack! ♥
Nu ska jag käka lite mer, sen duscha!
Puss o kram!
Tack för alla fina gratulationer!

Bild - Lånad av google.se
Ålder - 21 ÅR!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback