Dear Mr. President

Vaknade för ett tag sen, skulle egentligen till tandläkaren i dag klockan 10.15, men jag orkade inte med det just idag.. Ska försöka ner på stan och uträtta lite saker, bla kolla om jag har fått pengar.. hoppas.

Ska även träna, ska bli skönt!
Och hämta mina curves cash, som man får varje vecka 3st, ska även mäta mig i dag..
Gaaah, blir nervös!

Föresten har ni hört Pinks låt "Dear Mr.President"? Den är såå sjukt bra, ni borde lyssna på den! ♥
http://www.youtube.com/watch?v=4eRApNHSRRk

Hon är en grym tjej!♥
Hon har aldrig följt en viss "trend" eller liknande, utan hon har alltid varit sig själv, klätt sig som hon vill och varit som hon har velat, men på ett snyggt sätt.
Visste ni att hon heter Alecia Moore egentligen?
I like those red lips!


Bild - Lånad av google.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback