Bilder från matchen

Lovade ju att lägga ut lite bilder från matchen mellan SSK - Skellefteå AIK..
Så här kommer lite!

Klacken var rätt stor.
Det står " Tack för allt Jörgen #24 ", för Jörgen Bemström som har
spelat för oss i herrans massor av år har slutat, hans moderklubb är
SSK och han är född här..♥
Han kände väl att hans karriär var över, han är ju endå i 35 års
åldern ungefär, men hans brorsa Stefan Bemström är kvar endå!







Min islänska styvbror tittar fram..

Min älskade farbror mats, som försökte ta kort på mig, men jag hann
före haha!


Mååååål såklart ;)





Sista bilden är efter att Björn Bjurling har dansat, vilket han gör
efter varje vunnen hemma match, då när hela laget har åkt ut från
planen så börjar klacken ropa "dansa bjurling, dansa bjurling" ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback