Är hemma en sväng..

Har precis käkat, MYKT!
Var och tränade och blev sååå hungrig efteråt... det var gott!
Är inne på msn en sväng oxå, där jag förmodligen är tråkig som fan, för jag skriver inte så mycket.. Bloggar mest just nu faktiskt ;)

Efter jag hade tränat så var jag på apoteket och handlade en linda för min handled, har fortfarande ont.. vet inte vad det kan vara faktiskt, kanske överansträngning.. Men ofta man övereanstränger en handled??
i sånnafall borde jag väl ha överansträngt den andra oxå.. Ska duscha och linda in min handled sen..
Shiiit vad jag är mätt nu, sjukt..

Mitt paket har tydligen kommit oxå, beställde ju en present till min mamma från ett ställe på internet, så det har kommit nu, ska försöka hämta ut det i morgon kanske!
Annars får jag hämta ut det efter kryssningen i helgen! 
Ringde tandläkaren oxå, dom hade ändrat min tid som jag hade den 2 dec till på lördag??
OFTA man går till tandläkaren på en lördag!?
Jag var i allafall tvungen att avboka den, för jag ska ju på kryssning ♥
Fixade så jag fick en ny tid på tisdag, men sjukt tidigt, tror det var 07.25!

Tänkte även skriva till Mikael, som läser min blogg varje dag, att jag verkligen uppskattar dig som vän, du är en otroligt fin person och jag är glad att jag har dig, du ställer upp i vått och torrt! Tack!

Nepp, nu ska jag bada, för det är skönast eller??
Bad eller dusch?

Kolla denna bilden?? Fy fan vad underbart....

Bilden - lånad av google.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback