Alltså jag ORKAR INTE!

Herregud vad jag stör mig på denna människa..
Jooo vem? Kissie.. Dem människorna som har koll på blogg världen vet vem KISSIE är, och jag blir så irriterad, för hon snackar hela tiden om att hon är så jääävla självsäker, och alla dumma kommentarer om henne är bara avundsjuka??!, jag vet att hon gör saker för att irritera människor, men man vill väl inte skämma ut sig helt o hållet?

Hon redigerar sina bilder hela tiden, med hjälp av photoshop, men är inte meningen att man ska redigera det så att de inte syns? Inte att man redigerar så att det syns SJUKT MYKT, det är ju bara pinsamt.. :S

Hon har tydligen en specialitet att redigerar sina lår så konstigt som möjligt..
Jag är inte den personen som pratar skit om människor, för jag tycker det är dålig stil, men nu blir jag irriterad, för hon snackar så jäkla mycket om att personer är har dålig självkänsla och snackar skit...
Så klaga fan inte på andra när du håller på såhär!

Ni ser nog själva..

Bild - Hittad och lånad på google.se

Om ni vill besöka henne så finns hon på http://kissies.se 
Jag har börjar ränka alla bilder hon redigerar, och jag har tappat den räkningen..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback