Alessandro Gassman

Jag berättade ju för er förut att jag kollade på en film från 2007 "Den heliga familjen".
Som handlar om Jesu födelse..
Han som spelade rollen som Josef var en riktigt bra skådespelare, även hon som spelade rollen som Maria..
Vi är även helt hundra på att filmen var dubbad på italienska men att dem egentligen pratade hebreiska, men vi var inte helt hundra på det.. lät väldigt likt i allafall..
Italienska är ett språk som jag alltid har velat lärt mig, jag tycker att det är ett otroligt fint och vackert språk, även männen där har jag alltid gillat.. och Alessandro Gassman är då italienare och en grymt bra skådis..
Ni borde verkligen se den filmen..

Bild - Lånad av google.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback